CaLoN FiNaL AJL 23

Congrats to all 14 songs that have managed to go to the finals of ANUGERAH JUARA LAGU 23. This event will take place on the 18th January 2008. Here is the list of the songs in the finals:


Etnik Kreatif:
  • Doa Dalam Lagu (Mawi & Heliza)
  • Persoalan Cinta (Farawahida)
  • Dusta Berkalang (Aiman)

Balada:

  • Hanya Di Mercu (Ayu)

  • Lagu Kita (Aizat)

  • Sampai Syurga (Faizal Tahir)

  • Bila Nak Saksi (Spider)

  • Dingin (Ziana Zain)

  • Coba (Faizal Tahir)

Pop Rock:

  • Yang Pernah (Estranged)

  • Laguku Untukmu (Meet Uncle Hussien)

  • Bukan Di Sini (Sofaz)

  • Kalis Rindu (Elyana)

  • AKU STACY (Stacy)

*Lagu yang dihighlite merupakan jangkaan saya bagi juara setiap kategori. Untuk Pop Rock, saya agak biased kerana saya sukakan lagu 'Aku Stacy'. Namun, mungkin juga Kalis Rindu ataupun yang lain merangkul juara kategori. Doa saya agar Stacy akan perform sebaik mungkin untuk merangkul sekurang-kurangnya Persembahan Terbaik. Go STACY!!!!


Tahniah kepada semua finalis. Diharapkan agar suatu anugerah yang hebat akan berlangsung pada 18 Januari depan. ALL DA BEST!!!!!


-Posted on 13 Dec 08-

0 Ur Opinion...: