BaHaSa SkeMa!!!!

semalam merupakan hari yang sangat memenatkan bagi saya.... malah ketika ini, penat semalam maseh lagi terasa.... bukan setakat penat, tetapi lenguh2 badan dan sakit2 sendi turut terasa.... malah tangan saya pun terasa sangat perit terutama di bahagian trisep atau bisep(saya lupa nama bahagian itu).... kepenatan semakin hangat kerana saya banyak terkejar-kejar ke sama dan ke mari pada hari ini.... namun apa yang saya pasti, kesakitan ini berpunca dari GIAN MAIN BOLING yang berlaku semalam.....
  • semalam merupakan hari yang indah kerana saya telah keluar bersama Buddy saya, iaitu Iman.... saya suka keluar dengannya kerana kami boleh mengumpat sepuas-puasnya.... jadi kami pun keluar memandangkan kami telah membuat rancangan ini beberapa hari sebelum itu.... tujuan utama kami keluar adalah untuk bermain boling dan menonton wayang.... habis duit saya untuk membuat 2 perkara itu.... haha.....
  • setibanya di pusat boling Riverside pada pukul 2 selepas lunch, kami pun berdiri sambil menengok-nengok orang main boling.... agak gementar memandangkan kami ini tidaklah sepandai mana..... just on d average level, bak kata omputih.... haha.... kami memerhatikan orang lain main sahaja sehingga terpikir untuk diletakkan di lane di mana tiada orang di sebelahnya.... kerana inferiority complex yang sangat tinggi la katanya..... haha.... akhirnya, kami mendapat lane yang betul2 di tengah2..... yang bermaksud bahawa kami akan diperhatikan oleh orang ramai sepertimana kami melihat orang lain.... memang durjana sungguh situasi itu.....
  • kami pun memulakan perlawanan.... ini merupakan perlawanan 4 games.... nang best kami berdua..... cerik professional player jak kami berdua main.... first game, iman cerik pandey menang.... tidak apa, medina baru nak warm up..... then medina mula menunjukkan taring tapi iman masih bijak untuk memenangi set kedua.... haha.... iman mula kepenatan dan medina mula sakit belakang..... yalah, sapa suruh main 4 games.... ambik kau!!! haha..... di game yang ketiga, medina mula mengatasi iman sedikit namun malang menimpa apabila iman memintas di penghujung untuk memastikan dirinya unggul.....
  • game ke4 merupakan game penentuan..... medina perlu memastikan dirinya menang untuk kekal bergelar medina..... haha.... so medina serap tenaga dan mula main dengan bergaya..... walau di lane sebelah, pro players mala jak strike, medina peduli apa.... medina main dengan cantek sehingga berjaya menewaskan iman di akhirnya..... SYABAS MEDINA.... kau memang bijak dan berkeyakinan.... haha.....
  • setelah itu, mereka berdua bergegas ke cinema coz wayang akan start kol 4 ptg.... mereka menonton SELAMAT PAGI CINTA kerana ada Fazura..... apa yang boleh dikatakan, filem itu masih boleh diperbaiki...... nasib baik RM5.... kalau Rm10, memang Medina meroyan...
  • setelah selesai, mereka berdua mengenja2 di sekitar PArkson macam dah hilang arah tuju.... kemudian merek decide untuk pegi mengegehkan diri ke The Spring..... pegi la dirik berdua tek.... then Iman pegi ke Secret Recipe dan Medina ke Ta Kiong (knak ada nama keday mcm tok dlm The Spring, ujar Iman)..... sebelum itu, Medina bertemu dengan skulmate MRSM nya bernama Amer KBA..... wah lain sudah rupa dia.... malah makin kurus.... pelik aku..... aku plak makin bulat.... tidak apa, rezeki Allah..... haha.....
  • memandangkan Iman gago nak makan apakejadahnyabelitek, kami pun kenja pegi Sugarbun yang cantek itu.... saya suka statemen Iman, "mesti dak Sugarbun pikir kita 2 sikda duit nak meli air di Secret Recipe, thats y makan kat ctok"..... memang kelassss!!!! kami dinner terus di SB..... saya cuma makan paberet saya, iaitu Fish Burger...... memang kelassss!!!!!! kami berjalan2 dan kemudian pergi menyempat ke Terminal Bas untuk beli tiket bas Iman..... memang penat ari semalam......haha.....

hari ini, adik saya last SPM..... jadi mcm2 keja saya kena buat.... basically pasal anta menganta.... memang kepak bila ada lesen keta dan pandey drive keta..... tapi apa boleh polah, terima jelah LABU!!!!

-POSTED on 27 Nov 08-

1 Ur Opinion...:

LovelyEyna said...

hahahahahahahaha... lawak!!! p entri yang penuh berkeyakinan. sik lah skema ne, kak medi... hehe ;p