AkU SheRy....(a.k.a AKU STACY)

Lidah kukelu dan minda ku membeku
Semangat kuhilang entah ke mana
Dari pagi sehingga malam datang menjelma
Congak posisi diri
Macam – macam cara tuk kulepaskan raga
Dari berterusan ku disakiti
Engkau yang belagak bagai raja di istana
Jadikan ku sang abdi
Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja …ku turut kan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar ku sedia terkunci
Difikir – fakir mengapa harus takut
Sedang asalnya ku yang berkuasa
Meskipun aku SHERY bukannya permaisuri
Harga diriku tinggi
Engkau sekadar datang menumpang saja
Telah terbongkar sifatmu pendusta
Ingin mengaut apa saja yang ada
Namun aku penghalang
Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja…ku turut kan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar kusedia terkunci
Umpama perang
Umpan perlu dikorbankan
Demi mencapai maksud dan tujuan
Perasaanku terpaksa menjadi taruhan
Akhir nanti engkau akan pasti aku tawani
  • this song has been played at my laptop for hours and hours....a very catchy song yet meaningful....i even downloaded the video from youtube....hehe....i had my pengurusan masa paper today....wont comment much about it....coz THE DAMAGE IS DONE!!! next paper is on friday n saturday....n another 2 coming next week....haha....well, to Viko who has asked me to translate the lyrics, yup i will....will publish it soon....it is as if he/she knows that im taking terjemahan course n gonna sit for the exam this friday..... so i accept it a way of exercising myself for the paper....so lets chill wif AKU STACY a.k.a AKU SHERY!!!!!!

0 Ur Opinion...: