sEhAtLa kO yA??

aku eran dgn manusia yg sgt prejudis tok...mentang2 la nya ya org sukan, then look down upon org bkn sukan, in particular aku...i think wateva jd, suma ada reason tsendiri...so, there's no point of nak look down upon others ya...ANDA ya pun bknnya bgs glak...ngenang ANDA ya lecturer aku bah, or else...aku dah lepas jak dpn ya...plizz la, sik payah nak mention n become prejudis dgn aku....mentang2 aku bkn sportsman, ANDA nang pandang aku hinala...mentang2 aku tok saiz besar, ANDA nak anok aku tok sik sihatla....ello, do open ur mind ok...sik semestinya org yg kurus n atlit ya akan sehat....mun Tuhan nak nyuruh nya sakit, sakitla juak...nangla sik sedar dirik....sik taukka yg dlm kod etika seorang guru, ANDA ya mesti layan semua student sama rata...jgn nak jd bias n prejudis thadap certain students....mala jak gago nak promo sukan...tauk bah org tp sik payah nak gago promo nak mampus....ANDA ya pun blm tentu sihat glak2....mls na aku nak nangga muka ANDA esok.....cobala aku blh gugur kursus tok......tang mbik jak kat ukm lak.....ANDA ya nang obses dgn sukan....sian!!!!!!
-im healthy though im big size-

2 Ur Opinion...:

Anonymous said...

lak mek carik presentation misconception about plus sized people kmk time mdm anne ria..kita duak bentang depannya...hahahahah

Unknown said...

menar.. kelas nya nang boringgggg... mek sik suka juak!! mek rela tanggar match siput lawan semut dpd nengar lecture nya.. ahaha..